Translate

Pannonia

Hogyan használd a Bérelt Refeket?

Referál stratégia – bérlés, vásárlás, csere, hosszabítás

A refek jelentik az egyik legfontosabb részét a PTC oldalakkal való pénzkeresésnek. A refjeid száma és minősége dönti el hogy mennyi pénzt keresel meg egy-egy PTC oldalon. A refek segítségével csinálhatsz egy lassan jövedelmező oldalból egy gyorsabban és többet jövedelmező oldalt, attól függetlenül hogy Standard vagy Premium tag vagy. A refjeid a szó szoros értelmében pénzt keresnek Neked, akkor is mikor alszol.

Érdemes tehát nagy hangsúlyt fektetni a refekre, a Direktekre és a Béreltekre egyaránt. A Direkt refeknek megvan az az előnyük hogy nem kell rájuk pénzt költeni. Szerezz Direkt Refeket, amennyit csak lehet. Egyszer ha már csatlakoztak a hálózatodba, csendben végzik a dolgukat és termelik a pénzt Neked. Nem kell menedzselni (hosszabbítani, cserélni) őket.

Refeket bérelni egy másik módja a hálózatunk bővítésesnek, de erre már kell némi pénzt és időt ráfordítani. Nem kell senkit elriasszon, a bérelt ref menedzselés egyszerű, hamar bele lehet jönni.

A PTC oldalak bérbe adják a refeket (általában 30 napra), ezzel szemben az Auróra oldalak eladják a refeket, ha egyszer kifizettük őket akkor nálunk maradnak végleg.
A ref bérlés fogalmát a NeoBux vezette be a PTC világba, ez akkoriban nagy újításnak számított. Azóta minden PTC oldal ezt a rendszert alkalmazza a stabilabb önfenntartás érdekében.

Mikor refeket bérlünk valamelyik PTC oldalon ezt annak a reményében tesszük, hogy plusz pénzt keresünk velük. Mindenképpen fontos, hogy a refekbe fektetett pénz kevesebb legyen, mint amennyit kitermelnek, hisz azért béreljük őket, hogy profitot termeljenek és nem pedig vesztességet. Ennek egyik elengedhetetlen része hogy jól tudjuk őket menedzselni, hogy a lehető legtöbb pénzt tudjuk megkeresni velük.
Nem létezik egy stratégia amelyik minden oldalon egyformán működik. Ez több mindentől függ, milyen tagságunk van, mennyibe kerül a bérlés, mennyiért cserélhetünk refet, mi az a klikk átlag ami még elfogadható. Egy adott oldalon belül is előfordulhat hogy az a stratégia ami 3 hónapja jó volt már nem jó, finom hangolásra mindig szükség lehet. Nagyon rövid idő alatt ki fog alakulni a saját ref menedzselési stratégiád, ami eltérhet másokétól. Ez rendben is van, mindig azt a stratégiát alkalmazd, amelyik Neked legjobban beválik.

A ref bérléssel kapcsolatos terminológiák:


  • Bérlés (Rent) – így nevezzük mikor 1 vagy több (általában max. 100) refért fizetünk és a hálózatunkhoz hozzáadják őket. A számládról (Renting vagy Main Balance) levonják a bérlés ellenértékét és a bérelt refeket megkapod 30 napra, amit aztán meg tudsz hosszabbítani, ha úgy látod jónak.
  • Hosszabbítás (Extend, Renew) – ezzel az opcióval tudsz plusz napokat adni a bérlési időhöz. Kiválasztod a jó refeket és meghosszabbítod a lejárati idejüket. Hosszabbíthatsz 15-240 nappal (oldal függő), minél hosszabb a hosszabbítási idő annál nagyobb az alkalmazott árengedmény. Így is lehet egy kis pénzt spórolni.
  • Csere (Recycle) – azon refek, amelyeknek nem vagy megelégedve a teljesítményével, lecserélheted őket. Ez annyit jelent hogy egy bizonyos összeg ellenében (5-8 cent) a lusta refedet lecseréled egy újra, remélhetőleg egy aktívabbra mint az előző. Azt is tudni kell, hogy a rendzser is automatikusan cseréli az refeket 10-14 napi inaktivitás után (oldaltól függ), teljesen ingyen.
  • Klikk átlag (Average) – ez azt az átlagot jelenti, amit a refed produkál azalatt az idő alatt míg a hálózatod tagja. Pld, van egy refed aki 20 napja van nálad és kattintott eddig 30-at. Az átlaga a következő: 30/20=1.5. Ez is egyik fontos kritérium annak meghatározásában, hogy mennyire jó egy ref.
  • Megkeresett pénz (Earning made) – ez jelzi, hogy eddig mennyi pénzt keresett Neked egy-egy refed.
  • Összes klikk (Clicks) – az eddig leklikkelt reklámok száma amit a refünk végzett amióta nálunk van.
  • AutoPay – hasznos kis eszköz amit szabadon ki és be lehet kapcsolni. Ha az AutoPay be van kapcsolva, akkor az a refed amelyik egyik nap klikkel legalább egyet az automatikusan kap egy plusz napot a lejárati idejéhez. Ezt az AutoPay önműködően elvégzi, levon egy apró összeget a számládról és az illető ref lejárati idejét meghosszabbítja egy nappal. Ez azért jó mert így a hosszabbítás olcsóbb, mintha hagyományosan hosszabbítunk. Amelyik ref nem klikkel, annak értelemszerűen nem hosszabbítja az AutoPay a bérleti idejét.

A legtöbb PTC oldal a bérelt refekről részletes statisztika táblázatot ad, ez alapján lehet eldönteni hogy melyik refet tartsuk meg, ill. cseréljük le. Hogy jó döntést hozzunk, egy-egy ref statisztikáját mindig teljes egészében kell nézni és nem csak egy-egy részletét. Nem dönthetünk csak az Átlag, vagy csak a Klikk szám alapján. A bérelt refeket különböző kritériumok alapján sorakoztathatod fel a táblázatban, így könnyebbé válik a válogatás. A refeket egyenként is kezelheted vagy csoportosan is. Ha pld. leakarsz cserélni pár refet, egyenként is megteheted, vagy pedig kipipálod a jelölő négyzetet a kiválasztott ref sorában és az összes kiválasztott refre alkalmazod a csere opciót, pár másodperc alatt megvan.

Végső soron az egész oda egyszerűsödik, hogy melyik refet cseréljük és melyiket hosszabbítsuk? Egy-egy adott oldalon ki lehet számolni hogy mennyi a minimális klikk átlag hogy egy ref profitot termeljen. Pld, ha egy ref bérlése 30 napra 30 cent és 0.5 centet kapunk minden klikkje után akkor 2-es átlaggal lesz nullszaldós a refünk. Azt jelenti hogy egy napi bérleti díja 30/30=1 cent, a 2-es átlag pedig 2×0.5=1 cent. Pénzt nem kerestünk vele, nem is veszítettünk. Ebben az esetben arra kell törekednünk hogy refünk a 2-es feletti átlagot produkálja. Továbbá ha pénzért cseréltük a refet, azt is hozzá kell adni a kiadásokhoz, nagyobb átlag kell a profithoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése